2009-01-05

BÄNG I BINGEN

Huvudet är ut och in, försöker vända dygnet rätt så jag har alltså inte gått till bingen. Börjar såklart bli trött nu, men det är bara att ställa klockan på en vettig tid och slita sig upp om jag somnar. Tror årets nyårslöfte för många blev: Bli mer varsam om miljön, det involverar mig, ska försöka köpa så mycket ekologiska produkter i matväg som möjligt, handla mer närodlat och rata de tropiska frukterna (uh kommer sakna passionfrukter och bananer). Tänkte försöka mig på att bli veggo i mitten av den här månaden då jag kommer tillbaka till Luleå men fisk kommer ingå i min mat, fan äter ju noll undra vad jag ska äta som veggo? Kan inte leva på stekta grönsaker varje dag direkt. Behöver en kokbok med enkla nyttiga goda fettsnåla rätter, kompå att jag nog ska göra sushi en dag här framöver. Vill dra ner en film men orkar inte se något värdelöst så jag skiter i det, går nog och lägger mig istället, fyfan fuck u all.

1 kommentar:

esther linnea sa...

fuck you very much <3