2009-01-17

Mina brudz Svetlana och Rollergirl

Haha hej och välkommen till Härnösand, det är finare än Tjernobyl iaf.


Igår var det fest, alla söp i sisodär 15-16 timmar tills lirarna (ink mig) däckade vid halv 8 tiden på morgonen, nu är jag less och trött. Slänger väl in några halvdana festbilder när jag är tillbaka i Luleå. Haha sjukt kul att bootydansa till rollergirl i en evighet, hela bästa ligan var samlad igår, så bäst! PS gillar inte tjejer som försöker dölja ljudet av att de pissar på toan genom att typ spola vatten i kranen eller liknande DS. Ah för den delen har jag just byggt ihop ikeamöbler åt lillebror = tjarå lite mjuka händer och tjabba skogshuggartassar

2 kommentarer:

esther linnea sa...

MER FERRE!! NUUUU! är du i luleå igen eller är du fortfarande här nere? :*

Anonym sa...

Haha ja <3 Nu är jag tillbaka i Luleå, fick just värsta rycket och saknar sommar och varmt döömycket!