2009-01-21

Hungrig *NOT* hehhehe

Haha alltid så jävla roligt i Borat när en dum amerikan bah det här är roligt *NOOOT*. Satt och tänkte på videon jag har i föregående inlägg att jag skulle tappa en 5-liters dunk och skrika MEN VA I HÄLVÄTTE och vara så långsam på att böja mig ner efter den så all sprit rinner ut, sen skulle jag kasta mig ner på backen och sörpla upp spriten *alagare järnet, välkommen till härnta*. Sådär när man ändå är inne på dumma människor hatar jag alla loosers på helgon som hela tiden ska fråga åååhhh bor du i Skottland vad fint hur är det där? ASSÅ????? Ah jag bor ju verkligen där. Eller som när man loggar in på natten och får 5 mail av K35+++++++: Snygg du ä!....... Heta bilder, har du cam? ????????????? dör verkligen.
Såg RocknRolla igår, inte lika fenomenal som Lock stock och Snatch men bra film, hejja Guy Ritchie. Måste svimma av hunger nu, så förbannad över att jag inte får igång internet på min dator, stationära datorer är så uteeeeeeeeeeeeeeee, gillar ju att ligga i soffan och surfa thats real nam namnnom. ÅH DICK tror jag glömt minneskortläsaren i Sörviken också, fan måste be mamma skicka upp den annars får jag inte över bilder.

Inga kommentarer: