2007-11-19

Svabba

Mongolid soc
Mongolid sepep-piller jag fick
Mongolid jag vill åka ut i världen

Tror fanimej att jag ska ta en fetstädardag imorgon, torka alla rutor, damsuga supernoga, svabba golvet, hela badrummet + badkaret, boka tvättid osv osv osv. Kan på riktigt inte få någon ro i kroppen när var sak inte ligger på sin plats verkligen skitirriterande.

OK PLAN FÖR IMORGON:
Gå upp tidigare
Pallra mig iväg och se om pengarna kommit annars ringer jag fetkärringen
Kolla mailen och se om jag fått svar från arbetsförmedlingengubben blabla
STÄDA
DUSHA
Öppna teoriboken och börja läsa igen, förhoppningsvis kommer mitt legg imorgon eller på onsdag.

Over and out jag är banne mig helt jävla slö, tror jag ska eeh klippa ut lite grejs till mamma och pappas klippbok.

Led Zeppelin - Heartbreaker

Inga kommentarer: