2007-11-17

JEEEEJ

Men yes! De ringde från Kramm just och har hittat legitimationen och även plånboken :DDDD glad jag blev, de skulle ringa tillbaka till mig för jag bad att de måste skicka sakerna. Åh värsta lyckosten jag är, igår vann jag även 50spänn på en trisslott och fick jatzy när jag och Johan spelade XD och nu dte här JEEEEJJ!!!! Men vadå har plånboken legat under någon skräpmatta i två veckor eller? skitsamma de hittade allt igen. Nu behöver jag inte skaffa nytt legg och kan börja plugga teorin igen = boka en tid för provet.

Alltså den här lägenheten är snorkall, finns endast 4 element och termostaten på elementet på toan är typ pajj, ibland är det varmt och ibland iskallt. Sen tycker jag fanimej att 4 element är på tok för lite för 56kvm, hade jue 4 på 45kvm förut och dom var iaf kokheta. HUGA KALLT!
JEEEEJJJ IGEN FÖR ATT MINA GREJJOR ÅTERFUNNITS.

Inga kommentarer: