2007-11-01

Dynga

Jag har bakat VÄÄRLDENS finaste och godaste halloween cupcakes, dönöjd! Skit då att jag glömt minneskortläsaren i Luleå och inte kan ladda upp bilder på snyggingarna, men jag får väl göra det när jag har alla grejjor till handa igen.

Var med Linn i ö-vik i tisdags, blev lite shopping bla två tröjor från Cubus och ett halsband, en 10kr kasse från rusta, lite gardiner till mamma och annat jox. HÖHÖ imorgon har jag garatis sms och mms hela dagen <3

Idag firar jag och mamma halloween, satt upp lite "läskigt" pyssel och tänt ljus, även köpt lite götta och så ska vi göra en läskbål med frukter i, haha mamma dricker jue inte sprit annars hade jag spetsat den. Som vanligt varje dag har jag förbannat ont i huvudet och ena axeln + att det strålar upp i halva nacken, algesalsalvan hjälper inte ett piss kan jag jue säga.
Kolla på Videogame nerd, han är fanimej min idol älskar honom!

Någon som såg Vad blir det för mat? Gud i min himmel jag höll på att smälla av, kronhjortsfile med riktig murkelsås den dag jag får råd med en sån middag finns inte. Per Moberg är helt enkelt bäst överallt i alla program och serier/filmer, kommer alltid vara smygkär i honom.

Inga kommentarer: