2007-11-09

Ailen

Lite äckligt men, jag hade förut ett vanligt platt litet födelsemärke närmare svanken på ryggen, no big deal. Men så för kanske ett år sen fick jag en finne eller något rakt på det födelsemärket, såklart klämnde jag sönder allting och sen dess har det där födelsemärket stått ut som något äckligt cancer solbränt födelsemärke. Igår tog jag en sax och klippte av skiten, kom ganska mycket blod men gjorde inte ont XD Inte för att jag tror det hjälper, kommer någ komma tillbaka presic som det var. Kände mig lite som Hannibal när jag såg köttbiten ligga på saxbladet.

Knske var det därför jag drömnde om Ailens, dom var gigantiska jättar som gick i havet ioch upp på land, förstörde allting och tillfångatog vissa människor och matade dom men konstig mat så att de fick hugtänder och röda ögon, men om människorna som hade blivit wannabe-ailiens bara satt och stirra skitlänge som gick symtomen bort och de började bli vanliga igen.
Jag och Johan försöte fly ut långt ut helvete i skogen för att de inte skulle komma och mörda oss, och lillebror hade nästan blivit förvandlad men jag räddade honom genom att låta han spela tv-spel aslänge och bara stirra. Rädda Igor också, han var som en liten hund som bara gjorde allt jag sa och följde med ut i skogen.
SLUT sen vaknade jag av att Piff bet mig i armbågarna och ville ha mat.

Idag snöar det och jag antar att efter helgen så åker jag tillbaka till Luleå, orkar fanimej inte vänta på de där jävla VVS-gubbarna som ska komma och sätta in en acutank, bara för att jag vet hur alla rör och grejjer går i källaren måste jag vara här, men jag tror dom kan det med haha.

Inga kommentarer: