2007-11-26

SICKO

Människorna i den här stan blir totalt hysteriska när de får lön, det är så förbannat med folk på stan då att man knappt kan röra sig utan att nudda någon, typ det värsta jag vet lider av enorm torgskräck och blir helt förvirrad i stora folkmassor, skulle aldrig klara av att bo i sthlm eller liknande, även fast jag gillar götet starkt på svenska kartan. Snacka om att jag njöt av att strosa runt på dollarstore här i Luleå (haha sämst evver) men det kan ha varit max 10pers där inne.

Nu har jag blivit äckligt sjuk, kräks och svinont i halsen helt slut i kroppen och orkar inte göra någonting. Typiskt att jag inte kan somna.

Håller på med ett försök av att sortera upp sådär 3 miljarder bilder både gammla och nya, men det går inte speciellt bra så jag skiter i det och skickar hela hårdisken på framkallning NICE.
Mår jag bättre på onsdag ska jag bleka håret igen och klippa mig PÅ RIKTIGT. Ska även beställa stavar såfort som möjligt, hittade en gammal läkstav här hemma 1,6 som jag lyckades trassla in i käften igen, lite halvfult med stor kula så ska skaffa en liten till den. Blbabllballaa måste nog spy nu.

En klassiker från förra året i repris JEEEJ

Inga kommentarer: