2010-04-18

pms

Tar fan livet av mig om jag får reda på att jag är allergisk mot gluten, laktos och mjölkprotein. Efter flera års fusk med gluten och laktosintolleransen har nu magen gett opp, och sen att man sitter på penicillinkur gör inte skiten bättre. Nä jag orkar satan inte leva om jag ska äta sojaprodukter, och aldrig mer få äta mina disktrasor-ostar för 798 kr/kg.
Hej veganmat + fisk = dör!!!! lika bra att lägga ner mat, börja äta fågelmat och sardiner. MEN hej underbara mataffärer om jag bara är glutenallergiker hehhhe h3hh3.

Får väl börja med powerafrodance för att matcha ny livsstil *jippie*

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är inte allergisk mot mjölkprotein ok! Sen vafan äter du penicillin för? Det ska man bara äta om doktorn ordinerar det. Du är ju inte ens sjuk!!!

Istället för blandband sa...

Får jag föreslå matchande svepande sjalar och inhandlandet av rökelse på "eldopalen" till nya livsstilen? Höhöhöhöh. Näääää men asså, klart det bara är gluten!

ronny sa...

Anonym: FU

Kvinnogatan: Vet att du vill joina med svepande sjalar, sen firar vi med kexchoklad när testresultaten kommit!!!!!!!! och kör lite wk:s i natten heheh XDDDD

Kvinnogatan sa...

ÅÅÅ asså vill inget hellre! :) Obs - ej svepande sjal, fast ibland känner jag att jag bara är en myskparfymering bort. Får passa mig. Marc jacobsparfym känns ju mycket mer 2010, men vem vill vara det? INTE jag. Tänker köra date hela året! höhöh