2010-04-19

Officiellt hejdå, tar förväl av bff inatt

Överväger om livet skiter sig att hitta någon som söker inneboende i djupnorrlan, vem vet kan vara "entusiastiskt par söker söt tjej att dela säng med" eller "älskar att röka, dricka vin om kvällarna och ge bort pengar, behöver ung 6y tjej att dela vardagen med p.s har svinfett badkar m. många lyxiga badskum". Om jag skulle trivas då alltså!!!!

Ja här och nu när man ändå sitter, hejdå rehab, mamma, far och bror SOM BLIR 18 BAST IDAG!!!!!!! Hejdå bff, mollsan, katt och danjelbror, alla andra wannabe finska fyllor och promenaden till och från skola, hejdå min utsikt och några extra timmars sömn, hejdå MIN FINA LÄGENHET! VI SYNS TILL HÖSTEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Åh fyfan vad jag ska kolla upp schemat när jag anländer nästa måndag på praktiken, ska boka in en londonresa, eller polenresa, kostar seriöst noll att åka till dom ställerna, för idag är jag less att invänta andra som aldrig har tid pengar eller lust att göra något, möjligen att jag bjuder med kompanjon, för de andra är redan förlorade, eller kanske inte, hade pv viljat hade jag bjudigt och rullat på någon gräsmatta utanför en coffeshop (ej rökapåcoffeshop) med honom.

Såhär är det ju, livet ska inte bestå av samma gamla dag ut och dag in, samma cigg samma öl i samma stad och samma land, varje år desamma. Jag vill ha nya cigg i en annan stad, i ett annat land, men nya kännslor och andra dofter, fina människor, men detta ska upplevas med de man älskar och alltid kommer ha kvar livet ut. Fyfan jidder, dra åt helvete FU!!!!!!!!!

2 kommentarer:

Gamle Styren sa...

Såhär är det ju, livet ska inte bestå av samma gamla dag ut och dag in, samma cigg samma öl i samma stad och samma land, varje år desamma. Jag vill ha nya cigg i en annan stad, i ett annat land, men nya kännslor och andra dofter, fina människor, men detta ska upplevas med de man älskar och alltid kommer ha kvar livet ut.

Jag citerar dig, så jag inte tappar bort mig; Fan, det var som om jag hade skrivit detta själv, och försökt beskriva min jävla törst att bara får dra bort någonstans. En dag Spättish, jag lovar! <33333

ronny sa...

Styren min: En jävla dag ska du se, i sommar kommer jag dit du är!!! Det är fan dax nu, dax för seglarna att mötas upp över en flaska eller två <3