2008-11-21

PISSA

Asså är pissnödig som fan, vet inte riktigt varför jag inte går och pissar, väntar på den sega jäveln som skulle "hjälpa" mig med några skitfrågor ska komma tillbaka, helvete vad han är seg! Haha jag undrar vad människorna i det här rummet gjort om jag bara dragit upp en prince och börjat blossa, lite som igårnatt när jag låg i sängen och ville dö så röksugen men orkade inte gå ut till vardagsrummet, så jag tände en cigg i sängen och mmm gott att röka inne. Sen tänkte jag på alla rökare som dör pga av att de röker i sängen och en rökbrand? börjar och man dör av all eldrök, vafan det är en rök med lite eld men nästan ingen eld, den som alla rökare dör av om de råkar fimpa lite i madrassen, vafan heter det? SUCK ORKA GOOGLA DET. Sur jag blir, det snöar som aldrig förr där utanför fönstret, känner mig blöt redan nu (inte som att jag har pissat på mig bara för att jag är kissis). När jag kommit hem ska jag starta datorn - slipper det här reatardeadeee skittangentbordet THNX LORD FOR LAPTOPS, kolla in filmboxarna jag ska köpa, sen bli sur över att jag inte kan köpa nya gutiar hero idag, gå och sova.

Inga kommentarer: