2008-11-20

THE HARD WAY

Leo är min nya sura kompis, han är supermjuk. Fyfan har ett ton skoluppgifter att reda ut, orkar verkligen inte med skiten, sen att jag måste släpa mig iväg till både apotek och bensinmack för diverse material till labbrapporter gör mig döende. ÅHHÅÅ jag älskar kläder som ser ut som tidningspapper, alltså att typ ett par jeans med svartvita artiklar och bilder tryckta på dem. Just nu finns det tights på Cubus som ser ut som tidningspappertights, måste köpa dom! Men har inget att bära till tights? Vem bär tights mer än min mamma egentligen? Kanske får stoppa dem till min minimala samling av "papperskläder" - äger bara en sjal hitills.
There is only two ways to choose, the easy way or the hard way, haha jag inkluderar isbeklädda trottoarer till the hard fucking way. Orka halka till och få en halv hjärtattack varje gång man måste röra sig ute. Såg Eden Lake, det var en bra "horror" film om man ignorerar de dumma dialogerna i början.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

jag har tights :o
du kan ju köpa typ en lång t-shirt eller något, du har ju absolut ingen mage så det kommer se snyggt ut på dig, eller ta ett par avklippta jeans ovanpå kanske? :* tror du kommer bli dödens snygg!

ronny sa...

Aw haha jag vet ju att alla som har tight inte är mammor med blommtights eller limegröna tights, du passar ju helt bra i klänningar och kjolar, jag ser mest ut som en byfåne som försöker vara "snygg" XD
Såg att de har ett linne i pappertidningtryck också, kanske ska köpa dte istället :DD