2008-11-16

Hate it all

Fan vad jag hatar:
Människor som ljuger
Vägverket, vafan är meningen med att underkänna alla tre gånger när man ska ta körkort? Kan man framföra bilskrället utan att köra in, på och över något borde man ju för i helvete få körkortet. Lovar att de sitter där och gör upp värsta planen med pengar iblandat tills nästa offer ska äntra vägverkets lokaler - Lets do it! Är det en tjej som kommer in härnäst kuggar vi henne WEHO VAD KUL 100spänn till mig.
Hela jävla Norrland, typ alla människor är rädda som harar för räven på bussen, det går absolut inte att prata med någon, och tilltalar man en äkta sur jävla norrlänning kan man vänta sig svaret - Jo till allting, spela roll vad man säger. Sen att det skymmer vid 14 tiden på DAGEN nu när klockan ligger på vintertid spirar inga fina kännslor i kroppen. Var en norrlänning som uppskattade det jag skickade in till radion en gång (det handlade om norrland).
Att alla människor är onda, det finns som inget gott i någon, och jag tycker att jag försöker vara possitiv och ibland spira upp ett leende fast jag egentligen inte vill, vad möter man då? :C
Godis, såå tråkigt att man kan äta papper istället uh hatar godis.
Hatar också när man köper en New York Fudge och så finns det typ 2 nötter i hela glassen? VA? Pengarna tillbaka *sur hora*
Pushup behån är vulgär
Folk som kan rabbla ALLA kändisars namn i hela vida världen, det är ju riktigt värt att kunna, lär er världskartan istället.
Norge
Idioter som blockerar allting i mataffärer och sen är dom tydligen helt döva och blinda också även då man nästintill skriker att dom ska flytta på sig så jag kan få tag i mjölken för att jag inte har hela dagen på mig att vänta på att ni ska ha läst innehållsförpackningen på vispgrädde, så flyttar dom sig inte.
Kramfors - Välkommen, här slutar lagen.
Mp3-spelare med 1GB minne, är det meningen att man ska nöta samma låtar om och om igen på en enda bussresa?

Haha jag kan nog inkuldera mig själv till sur jävla norrlänning, men det kommer alltid ändå finnas surare lirare än mig.

Inga kommentarer: