2008-11-28

Hejdå all min mat

Jag förstör nästan alltid allting jag tycker om i mat och dryckesväg (ej den ölsort jag dricker inräknad), för 4-5 år sedan åt jag ofta fiskpinnar under en period, blev less och åt det inte på 4 år, i sommras kände jag mig inte längre less på fiskpinnar och åt det igen, blev less för att jag åt det för ofta under två veckor och nu kan jag inte äta det mer. Desamma gäller havredrycken med choladsmak, mjölkdrycken med chokladsmak, pucko, blåbärssoppa och all youghurt. Senast förstörda maträtt är wokkade färska grönsaker. Måste ge upp att äta och dricka samma saker hela tiden för det tar aldeles för lång tid innan jag åter kan äta och dricka det igen. Var just i stan och tänkte AAH nu ska jag köpa något åt mig själv, allt jag hittade var en liten målarpensel, finns verkligen inget här i Luleå, tror jag tar webbshoppen till en annan nivå när jag känner att jag behöver bränna pengar på dyrt smink osv. Tror jag ska försöka fynda på tradera, och i veckan på s-hbutikerna i stan, jag vill ha en porslin och bestickuppsättning där alla delar är udda, vilket är ovanligt när jag är ordning och reda nr 1. Jag vågar fan inte gå in i den svindyra konstiga butiken i shopping, men jag måste nästan nu när jag råkade se en jacka som påminner om något underbart från Jimi Hendrix, fyfan den såg asjävla snygg ut och jag vill inte veta vad den kostar, tippar på minst 2papp rent. ÅH FUCK ME JAG ÄLSKAR ROCK-70s OCH DISCO.

Har kommit liiite snö här uppe haha.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

oh vad för jacka? o: TA KORT PÅ DEN! :*

ronny sa...

Åh jag ska när jag har tid att snoka runt i stan (ligger såå efter i all skolskräp)