2008-03-10

No cake for you


Köte en thisha idag, även fast jag typ hatar superkorta ärmar. Köpte även 4 par nya trosor och sockar, 6st scrapbookpapper och lite annat pyssel.
Jag måste köpa nya köksutrustning och det är snart, stekspadarna ser snart ut som ihopsmälta svarta klumpar och jag äger inte ens en vanlig slev, inte ens en normal form som man kan baka i. Bakade just en lam version av en kladdkaka, och fan att jag aldrig lär mig, tog såklart den dåliga formen och kakan blev skitdålig, ca 1mm tjock ungefär, lagomt less, jag som var så sugen på kladdkaka och allt. Får väl gå och köpa en färdig eller en chokladtårtamix på coop om jag ska ha, men det regnar ute. Varit sugen på en stooor bakelse hela dagen, även fast jag var i stan och stirrade på massor av tårtor och andra gosaker köpte jag ingen, borde gjort det.

Inga kommentarer: