2008-03-24

Home sweet home

Nu är jag hemma på sofflocket och det är skönt, ska träffa alla mina vänner någongång snart och även investera i lite nya kläder (har så förbannat svårt att hitta något snyggt som passar mig) men tänkte iaf försöka hitta en kjol (WOW jag i kjol), en skjorta med sånnadär flärpar på axlarna vet inte vad dom kallas eller om skjortan i sig heter något speciellt, men dom är iaf snyggast! Ett par nya vanliga jumpaskor så jag kan gå ordentligt utan att bli pissblöt. Har även spanat på ett par jeans online men de finns fortfarande inte i min strl.
Tycker nästan lite synd om Johan som har fått suttit där i Luleå aldeles ensam med Hugo hela påsken, ska mutra upp han med ett gulligt räknallegossedjur på posten senare i veckan.

Jag har även ÄNTLIGEN klippt mig, SHIPshape på skalpen minsann, ska bara inköpa någon ny snygg hårfärg och klippa luggen ordentligt sen så, vola!

Kolla här, min lillebror är superduktigt på att rita, en skiss han scannat in på datorn. Hans akryltavlor och mer detaljerade ritningar är ennu mera wowfaktor på, ska köpa en målarduk så han kan måla en tavla åt mig.

Mycket på G nu, men det kommer bilder och grejjer senare när jag är tillbaka i Luleå.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snygg gubbe din bror ritat^^
De är vanliga tam-råttor jag har och dom är hur gulliga som helst :)
De där om hårfärger till färgkartan mailar du bilder till Avsikt@gmail.com och skriver va de är för märke o färg + ditt alias på helgon :)