2009-10-20

Vi syns i stan cpbarn

HEJ ALLA FANS! (som aldrig skriver). Nästa helg syns vi i sthlm, tänker ni nu "åhfan min idol kommer till stan" då ska ni:
1. Kontakta mig!
Utlovar fest stor fest, ska bjuda på mina bästa trix och fotogenrösten min (den kommer då mankedjerökt 12 cigg och hinkat vin i x-antal timmar) ganska behaglig känsla uppstår därav.

Ni ej bybor borde här och nu tipsa mig om pubar/butiker/sushijapanese matbutiker och ställen där man kan lasta in sushi i kistan.

HAHA VET NI? TV4 RADERADE MIN KOMMENTAR TILL CALLE!!!!!!!!!!!!!!!!! JÄVLA SKITTV4!!!! Bara för att jag skrev att idol är en jävla utsugande hora som ska tömma barnens mobiltelefoner, vadå hela min kärleksförklaring till calle då? de kunde inte klippt ut den och låtit Calle läsa den biten? HATAR ER ALLA PÅ tv4!! Speciellt ni stollar som har hand om idolsidan och idolernas bloggar.

3 kommentarer:

Mikaela sa...

Men Calle är ju ful och mesig? Han ba HEJ! Jag tycker att det är lika roligt att spela inför tusen personer med mitt band som det är att stå på idolscenen! *kräver tacksamma undergivna idoler*

ronny sa...

New kicks: Haha därför han är rolig, moggis nr 1. Hans påsydda "coola avslappnade stil", kär i han what so ever hehe, Calles crazy stalker d ä ja

Mikaela sa...

Å, jag önskar att jag också kunde vara god och se det fina i sepen. Men nej, mycket bättre med de som helt utan skam kastar sig in i handrörelserna och wailandet och ba JAG HAR VELAT DETTA HELA MITT LIV!!!! SNÄLLA RÖSTA PÅ MIG ANNARS DÖR JAG! och inte skäms för det. Med den motiveringen är min idolfavvis of all time Kevin Borg. Mållös när han sjöng sexigt till sin tjej en gång och juckade med höfterna helt utan ironi. Hehe.