2009-10-06

måste få reda på en plan av lärare så jag vet vad jag ska ta reda på när jag ringer och liksom tar "avtalet" för min praktikplats

Dagens käk:
En liten skål prima jordgubbskräm m. mjölk (har man en gång ätit ekströms prima krämer vill man inte ha den andra b-skiten som ej är prima)
Lite sallad till lunch, typ morötter ruccola osv etc skit
Egen wok, smäller av snart åt så jäkla förmycket är för fet för att leva nu
En muffin
SOCKERDRICKA!!!!!!!!!!!!!
Treo, inte så mycket mat
Ah och jucie, en äcklig jävla proviva juice.

Haha sparade på mitt elaka idag, "k-kam-A" pruttade, han ursäktade sig men jag låtsades inte höra, fortsatte prata och gick, hold it in förfan like the pretty ones.

Tror jag håller på att få en visdomstand eller så har jag bara ett roadkill fastkilat mellan tänderna, gör ont.

Inga kommentarer: