2009-10-26

ett och annat om en cool bruds liv

När jag borstar tänderna dregglar jag som fan över hela tandborstskaften. Köpte någon colgateskit för ett tag sedan, skaftet blir så halt när jag dregglar att handen glider som vaselin på kuk. Är såklart sjukt irriterad över detta, så jag gick med Natalie på coop och köpte en fin orange tandborste med redigt gummihandtag, nu jäklar ska jag sluta runka tandborste.
Köpte också hårspray för 80kr, juice och hårfärg.

Fick agera elektriker idag, efter avklarat och godkänt prov (ej pluggat på), komma över till vän med skruvmejsel och säga vilka sladdar som ska vara vars till någon higtech taklampa, hehee, jag är allt bra skillad på många nödvändiga områden. Och det är så bra att man snott så jävligt med verktyg från diverse skolor.

OCH EN ANNAN GREJ, är så förbannad över en annan stolle + kvinna som bah höhöh jaaa, det ända kvinnor gör är att åka på ikea, shoppa kläder, sminka sig, och vara långsamma, ej kunna planera OSV. HUR FAN KAN EN KVINNA HÅLLA MED OM DETTA OCH sedan säga "nämen jag gör inte så för jag är så förbannat jävla manlig", jaha tack för könsrollerna horjävel, en mörk natt, då jävlar går du inte många steg till. Ursäkta mig att jag bara inte orkar höra den här skiten dag ut och dag in året om, idioter, hatar er, ni är så utvecklingsstörda!!!!

4 kommentarer:

esther linnea sa...

det finns många kvinnor som älskar att skita sig själva i ansiktet :D hatar dom.

mikaela sa...

HAHA!

tessy sa...

haha, jag är likadan när jag borstar tänderna men vaselin på kuk skrattade jag fan högt åt

ronny sa...

tessy & mikaela: go runkbruds!

katten: hon älskar nog bokstavligen skit i ansiktet, porrhora