2008-12-10

Va? Inga bitar klart du ska få en ny bunke

hehheh fick värsta roliga mailet från Ben And Jerrys idag när jag skickade ett klagomål om att det inte fanns några goá grejjor i en new york fudge jag köpte, så nu ska jag få en ny, jummie for my tummy. Är så sjuk just nu, halsen känns som rakblad och tror jag håller på att få feber, mitt pekfinger mosade jag i en dörr också. Ska snart kasta mig men känner mig fet för att jag druckit 300 liter vatten, juice och té = min mage är som en vattenballong. UHM började tänka på vad jag ska laga för middag imorgon, vill laga något skitgott och fancy, får googla lite.
Vann en auktion förra veckan på tradera och tycker min produkt kan komma i brevinkastet IMORGON.


Här är Johans nya fisk - en arowana haha den är så ful att den blir frän och jag har döpt den till Wanda. FISKEN HAR SÅHÄÄÄÄR STOR MUN NÄR DEN GAAAPAAAAR.

2 kommentarer:

esther linnea sa...

åh ditt finger :( <3

Anonym sa...

Ja huga, värsta blodblåsan, så om jag råkar stöta i något så spricker den och blodar ner allt.