2008-12-01

GILLAR INTE DINO, T-REX-LAND

Haha jag och Johan väntade på att Johans farsa skulle komma blabla någonting för kanske en vecka sedan och jag pratade om bilar (innan farsan anlänt) och jag klämde ur mig något i stuket med att haha fyfan alla som har Mazdabilar är dumma i huvet, vemfan går och köper en mazda? Är ju som att köpa x-tras winergummspåsar. Haha vad rullar då inte mr mazda fram i? EN JÄVLA MAZDA, varför jag poängterar det här är för att jag just såg ett avsnitt av topgear där de också ratade mazda hårt. När jag blir rik ska jag ha en Alfa Romeo - the heart and soul of carmakers. Natalie vet vad jag snackar om, hon och jag i en begagnad ferrariröd alfa, fatta feeling, kan gärna vara en V8 med.
Min pappa drog till sjöss idag, han blir alltså inte hemma över julen, det kommer bli så konstigt. Han har lämnat mig ett kuvär med en större summa pengar i som jag får när jag kommer hem. Mamma har ju redan fått sin julklapp av pappa, en 50"tummare så mamma kan se alla sina beloved fotbollsmatcher, jag har också varit effektivt och gjort klart ena örngottet till en 7kronors ikekudde (jag har virkat örngottet om någon ville veta det) som mamma ska få i julklapp. Har också köpt A piece Of Cake som julklapp. Nu är det bara resten kvar och det suger balle i kuken, hatar verkligen allt som har med julrush att göra, människor blir ju förfan helt wacko.
Insåg att jag har prov den 10:e, sen två slutprov den 12:e och världens festase rapport att skriva tills på fredag, hur jag nu ska hinna med allt detta och inte kugga har jag inte riktigt luskat ut än.
TILL KÖTTÄTANDE NORRLAND:
VARSFAN ÄR FISKEN? VET NI VAD FISK ÄR? VET NI OM ATT MAN KAN KÖPA FISK FRÅN VÄSTKUSTEN ALTERNATIVT NORGE, FRAKTA UPP DEN HIT OCH INTE FILÈA DEN, ÖPPNA EN FISKDISK OCH SÄLJA? Nää det vet ni såklart inte, för inte en enda matvaruaffär i hela Luleå säljer normal fisk, det man kan få tag på här uppe är lax (tråkigt), röding (tråkigt) kanske en halvrutten strömming då och då, thats it. DET FINNS FAKTIST MÄNNISKOR SOM HAR FISK TILL MIDDAG, SOM ÄTER FISK?????????? Lagomt förbannat less, fisk är det bästa som finns och jag hade lätt kunnat smälla i mig två rödspettor nu.

Inga kommentarer: