2008-12-28

Fet i land

Det här visste ni inte om mig:

Jag är geografiskt handikappad men är sjukt intresserad av att veta saker om olika länder, speciellt hur flaggan ser ut, vilket hav som omringar landet, vilka gränsländerna är, valuta, språk, huvudstad, största stad och i vilken världsdel landet ligger i. Johan ska åka med sina syrror och farsan till Kroatien då har jag såklart googlat kroatien och även kollat upp landet i en atlas. Nu vet jag att Landet gränsar till Serbien, Slovenien, Ungern och Montenegro, heheeh "arabländer". Adriatiska havet flyter utanför Kroatien, hehhee varmt i medelhavet. Enda landet jag verkligen inte bryr mig om är Danmark ja, och kanske Norge med men eftersom Svalbard ligger där råkar jag veta lite saker om Norge, men fyfan Danmark det räcker att vara medveten om att jädra bra ölsorter kommer därifrån, mmm Carlsberg Guld.
Nu vill jag äta hummer, se film, äta bakelser, köpa kläder, få hem min traderavinst (en ny grej jag vunnit) ALLT SAMTIDIGT SÅKLART * /svullarn - fetis

Inga kommentarer: