2008-01-04

Två lungor forever

Imorgon kommer Johan AW så fint, hoppas isen är såpass tjock att vi kan äntra den och provpimpla lite, man kan hålla sig längst strandkanterna, såg jue några gå på isen på nyår så.
Skulle baka, men jag har mått asdåligt hela dagen, ibland får jag stora svett-svim-ont i huvudet - må illa anfall som varar heeela dagen, idag var en sån dag, men blev genast bättre efter jag guffsat i mig några kakor och ett långt bastubad på kvällskanten.

När jag åker tillbaka till Luleå ska jag försöka få ner LP-spelaren så jag kan lyssna på mammas alla Lenoard Cohen lps och andra mysiga godingar, har inte orkat med att böka in den i någon av de 12 stereoapparater som finns här hemma.
PUSS OCH KRAM NATALIE, FÖR HON KAN VERKLIGEN RÄDDA EN KÄRLEKSSJUK LUNGA SOM BER OM ATT FÅ STANNA I BRÖSTKORGEN NÄR DET VERKLIGEN VERKLIGEN BEHÖVS.


James Brown - Sexmachine

Inga kommentarer: