2008-01-01

Finito amore mi

Jadu nyår fick då bli i Sörviken hemma hos mamma och pappa, var väl det vanliga, dömycket asgod mat, hummer till kvällen, chips och läsk, grevinnan och betjänten, raketer och sen somnar papa vid bordet, morbror åker hem full som ett ägg och det blir skräp överallt i köket. Inga nyårslöften, dom brukar endå vara värdelösa och man håller dem endå aldrig. Typ förra året lovade jag mig själv att köpa en ny vinterjacka (ok sämsta löftet) men är det uppfyllt? NEJ, jag slirar fortfarande omkring i min arbetsjacka, kanske just för att alla jävla vinterjackor är så sjukt fula, hatar kappor, har bara en då jag är ute och går eller ska handla när det är svinkallt, och en ful "skinnjacka" från HM är inte min grej. Sen minns jag inga fler löften, så jag ger fulla fan i att försöka uppnå något jag inte vill eller orkar.

Det där med körkortet måste jag lova mig själv, för jag ska ha det nu snart hoppas jag, om inte iaf en bra bit innan sommaren kommer.

Lite drygt att jag glömt minneskortläsaren i Luleå så jag inte kan lägga in några bilder från jul och diverse, men. Funderar på att köpa en ny mobil också, min börjar bli finito.

Inga kommentarer: