2008-01-03

8 glas

Tror jag hittat en laptop jag vill ha, men jag måste nog ha en extern hårdisk till alla mina bilder (som jag endå aldrig lägger upp på webben, som bara väntar på att bli framkallade) OK det blev just min prio ett om jag skulle ha lite pengar över, framkalla bilder.
Här är den, kanske inte just i grönt då men. Blev dösugen på muffins, eller cupcakes, ska rota fram något recept och baka imorgon <3
Håller även på med ett kollage för att tillfredställa mig en aning på den fronten, tänkte att det blir en passande sak att hänga upp framför ett gigantiskt hål i väggen där ett proppskåp är, tavlan som hänger där nu är såklart förliten.
Jag kom på den brillianta idén att göra en årsbok av det fina skrivblocket jag fick i julklapp, alltså typ klistra in bra saker och sånt från speciella händelser, hoppas bara att 2008 kommer med någon extraordinärt, som ett arbete tex? FYFAN KOMIGEN ett arbete är väl inte förmycket begärt.
Okej, idag har jag och pappa byggt in expansionstanken i en trälåda i väggen ungefär, världens sämsta hemmbygge någonsin, men med lite spackel och färg ska det nog bli bra. Står endå en garderob framför fanskapet så man slipper se det. Kollat på tv, jag menar, på nyheterna sa dom att det bara är en myt att man mår bra av att dricka 8 glas vatten om dagen, att man inte alls behöver det, jag tror man behöver en bra mägd vatten både för kropp och knopp och hyn, jag dricker säkert 2 - 3 liter vatten varje dag, men då kissar jag också 600ggr om dagen, men jag har iaf inte finnar i hela ansiktet och känner mig uttårkad som ett fikon, mitt kiss är häller aldrig brandgult den ni, rent kiss haha.

Såg en bra film i helgen också Requiem for a Dream, jävligt tragisk och dyster film men endå skitbra. Drygt att det är ADSL här, tar bara en halv dag att få ner ett avsnitt från nånting roligt, konstigt att all musik oavsett storlek går så suuperdupersnabbt.
(det här inlägget skrev jag egentligen igårmorse, alltså torsdag, men internet har sepat sig day and night och nu helt plötsligt luskade jag fram varför och lagade allting, vola nu kan jag även kröna mig själv som drottning i krångliga uppkopplingsfel och inte bara i spioneri över nätet GUD VAD JAG ÄR BRA IBLAND)

Inga kommentarer: