2007-12-12

Just sett klart första sesongen av Dexter, jag gillar verkligen Dexter, patetisk som jag är så blir jag alltid så förtjust i olika roller oavsett om det är filmer eller serier, önskar att jag kände sånna människor som finns på tv, typ Dexter eller några ur Oz typ. Ska börja på andra sesongen lite senare, även ladda ner L-Word, såg serien när den gick på tv, men av någon anledning la jag av, även fast jag älskar den serien. (p.s hatar alla sjukhusserier förutom scrubs).

Imorgon kommer pappa hem, så snart kommer han nog och hämtar mig och så shoppar vi all julmat i Finland.

Varför jag aldrig lyssnar på musik sammtidigt som jag går
1. Jag hör inte om jag skulle tappa något.
2. Jag hör inte om någon skulle ropa på mig.
3. Jag hör inte om det skulle komma bilar eller andra fordon, typ cyklister som jag går i vägen för
4. Om jag blir förföljd av en mördare, våldtäcksman eller tjuv kan jag inte höra det.
5. Hatar att inte kunna höra mina egna fotsteg, även fast det är skönt att ibland inte höra dem alls.

2 kommentarer:

masha sa...

dexter är fan skitbra. jätte, jättespännande! jag har sett klart hela s2.

masha sa...

btw, tittar ni inte på pushing daisies?