2007-12-04

Julmust

Årets första julmust är drucken, blev apotekarnes lite sur över att det inte finns zeunerts julmust på glasflaska på sepe coop här (zeunerts grundades faktist i Sållefteå, den ni hemtrakterna). Nu kan någon ringa mig för jag har världens bästa ringsignal, kirrat nu när jag hittat åt USB-kabel och grejjer, haha borde ha den där låten jag har som är 18 minuter som sms-signal lagom dryg.

Sen blir jag skitförbannad när de är halt ute, varje gång jag halkar till lite med fötterna och drabbas av en lätt hjärtattack, tappar kontrollen över kroppen och måste svära för mig själv är skitirriterande. på söndag kommer kanske pappa hem, och klippboken är färdig och inslagen som julklapp.
Håller på med ost och tomatmackor nu, ska proppa in dem i ugnen. Skulle jag få alternativet att leva på ost, kex, läsk, vatten och grönsaker + potatis i ett år hade jag lätt gjort det, jag är helt enkelt en osttjääj.

Dagens mat:
8 skorpor med ost och smör
Väntar på mina två ost-tomatmackor nu
Kanske blir en bit fazer marianne choklad också

Fan vad jag är dålig på att äta, kanske för att jag är så sjukt kräsen med maten.

Inga kommentarer: