2007-12-25

Julklappar

Dushcreme pepparkaka
Dushcreme Naomi cat delux at night & bodylotion
Parfym
Sminkbortar
2 Necessärer
Cute as hell gift set
Elvistavla (nu har jag väl en miljon typ)
Pengar
Supermurriga sockar
Kameraväska
Cigaretter
Fint skrivblock
Plåtask
Tjock arbetströja, ful men mysig
Ögonskugga från Nouba
Riktig belgisk choklad som pappa köpte när han var i Bergien (verkligen svingott, cokladasken är också väldigt tjusig, den ska jag ha till halsband när chokladen är uppäten)
Någon lyx deodorant som också är helt naturlig och miljövänlig
Pennor
Wreck this journal
Garn & stickor
Förkläde? Sån grej man har då man bakar/lagar mat iaf med tillhörade kökshanduk
Ballongvisp
Fotoramar
blabla minns inte mer nu

Kom på att jag aldrig i hela mitt liv fått en blommbukett, och det svider mer än vad det låter.
Nu ska jag spela Guitarhero3 på Wii och det är sjukt kul men också sjukt svårt när mina fingrar är stela som pinnar.

Inga kommentarer: