2011-01-06

*dör i snöstorm, har så tråkigt, pannrummet sköter sig själv, kär*

* 4 jobb jag har haft:

- Motorman
- Drifttekniker (har, ska bli)
-
-

* 4 filmer jag kan se om och om igen:

- Trainspotting
- True Romance
- Populärmusik från Vittula
- Irongiant

* 4 böcker jag kan läsa om och om igen:

- Skjut Apelsinen
-
-
-

* 4 Städer jag har bott i:

- Härnösand
- Luleå
- Bysamhälle - Kramfors
-

* 4 tv-serier jag har tittat på:

- Freaks And Geeks
- Breaking Bad
- Six Feet Under
- OZ

* 4 favoriträtter:

- Rödspätta
- Bergstunga
- Hummer
- Sik

* 4 platser/länder jag vill besöka:

- Bonos Aires
- Cuba
- Irland
- Ryssland

* 4 websajter jag besöker dagligen:

- Min blogg lol
- fejjan
- flickr
- wiki

* 4 ställen där jag känner mig bekväm:

- På rehab i skogen
- Läggan
- Där Natalie är
- Saunan

2 kommentarer:

esther linnea sa...

åh freaks and geeks <3

ronny sa...

älskar den serien va!!!