2011-01-31

1. Well hello there - presentera dig själv

Hej jag heter Annicka och ljuger om att jag fortfarande är 22 år. Cynisk och ond i själen, har inte mycket över till människor som inte berör mig i de första 15 minuterna i ett möte. Har ett starkt psyke och ett lika egoistiskt hjärta som resterande majoritet på jorden. Tycker för många är svaga, ger upp och inte orkar alldeles för lätt, kan tänkas dela av mig av min styrka.
Är också lite ensam av mig, trivs och älskar mig själv, gillar min egen existens ensam i ett rum och behöver den tiden, håller mycket inom mig själv och detta är både till för och nackdel, men så länge man vet om sina egna brister gör det inte så mycket.

Nä folk asså... ja, bor i en skitby, student, för tillfället helvetes satans fattig student!!!!!! DÖR! Töntkär i bästis, har köldexsem på händerna för tillfället. Drömmer också om resor, inte behöva jobba, hjälpa någon stackars katta på jorden, lära mig sådär 6000000 miljarder med nya saker. Svår att imponera på, men lätt att roa. Jo en dröm jag fick för några veckor sedan är att extraknäcka några månader på raffenaderi, och bli utslängd från klubb i annat land p.g.a. boobflash. Kanske vill ha barn, men blir besviken om barnet inte blir rödhårig som mig, lol närå. Vill jag bli gift? vet ej, men känns ondöigt att missa ett frieri, vill uppleva det. Gillar tanken på naken i regn i skog vid ljummen sjö.

MEN jag är inte bara tjärsvart i hjärtat jag älskar också:
Att jag INTE har lockigt fult jävla cphår
Full på sommaren, vår fungerar också.
Uppvaknandet nykter eller halvfull och känna att någon underbar har spridit ciggrök i närheten (typ jag själv 10 min tidigare)
Ja cigg då
Dom här personerna som fångade mig på 2 minuter, ni är få, men kommer aldrig bli av med mig.
Mina katter, och min Igor i en annan del av livet nu :(
FAM = Familj, seriöst bästa familjen
Diverse prylar, sådant som andra gillar, skor, tejp, osv.
Drycker, allt från berusande till söta och sliskiga, juice med, kanske ska börja stava juice joce.
Periodiska systemet
Fula normer, t.e.x skogshuggarnormen
Poesi, tror inte på romaner mer.
Killar med rak rygg
Att kunna tänka på sin idol i tjärva tider
Bastubad

SLUT, allt övrigt icke nämnt betyder inget för mig.

Inga kommentarer: