2010-09-04

dfhws

Tja alla tradiga stollar, har tappat tilliten till mänskligheten, min älskling är död, skolan är igång, varit på åkerfestival, hänger mycket i sthlm, ser fram emot skåne och min kompanjon + fin spelning, saknar min älskade älskade Igor till döden, så jäääävla mycket, Igor vilar bakom syrenen på gården med lyktor och fina rosor. Pappa döttsgråter varje kväll efter Iggis och så gör jag, Sörviken blev så tomt, Erkkibrosan grinar efter sin röda partner in crime HERREGUD 2010......................

Igor älskling jag önskar jag hade fått hållt om dig en sista gång, fått se dig glad utomhus en sista gång.............. åh.

Blev rik i sommar, vad ska jag nu göra? Internet är = slampa

Orkar inte med det här mer Igor var mitt allt och nu finns han inte mer.

3 kommentarer:

esther linnea sa...

så jävla sämst att ens bästa öht kan dö. kram <3

ronny sa...

FITTLIVHORAJÄVLAKUK VAD JAG HATAR IDIOTEN SOM MÖRDAT MIN ÄSKLING!

Tobey sa...

Dom jaga solkatterna där opp, våra käraste små. Ta hand om dig spättan, alltid <3