2010-09-16

Borde ha tabletter som gör mig deprimerad när jag ska vara utomhus.

Igår när jag skulle gå till systemet lyssnade jag på sönderspelade låtar i mp:n, känner vibrationer från snygg tygkasse, svarar i Nokian från helvetet och får informerat för mig att jag glömt den andra Nokian från underjorden i lägenheten, skiter i det, lägger på samtalet och fortsätter lyssna på musik. Började tänka på något hysteriskt roligt och kunde inte sluta garva, 3 minuter senare när jag skrattat mig till döden påväg mot ölhyllan går det upp för mig att jag befinner mig bland människor som hör och ser mig tydligt. Förstår att jag är störd och drar på den suraste min jag kan för att väga upp för mitt stolleri bland folk.

2 kommentarer:

Styrman Tobey sa...

HAHAHAHA Du och jag! Love you spättan <3

ronny sa...

Du och jag Styrman, du och jag <3