2010-06-24

HÖRNET KIDS I HÖRNET HÄNDER DET

Åh helvete om vi byter klassrum till hösten, då måste jag slå mig in först för att få en hörnplats, måste ha en hörnplats!!! Vars ska jag annars fläka ut min kaffetermos, pappmuggar med treodrinkar, kaffekoppar, icakassen inehållandes nödvändigheter (typ ett nedspillt knäckligt papper, kattpennfodralet med lyxpennor, puder, 45st kammar, 6st lipsyler/lipbalms, tuggummi med stark tjärsmak). Måste kunna vira ihop en tröjsatan och luta mig mot väggen under döttslektioner, slummra i mikrosekunder.

Herregud borden man kan välja på................. bord 1: Skrikjäveln + 3 st DOH VA TA DETDÄRA IGEN hihi hörde du, läraren sa plus och inte minus DET STÅR MINUS PÅ TAVLAN................ bord 2: en man aldrig kan höra vad människan säger någonsin, 2 från ume (talar för sig självt va?) och en tjahhaa e brät meneeh assååeheh gillar grafräknare som faen!!!! bord 3: jag DEN SNYGGA SMARTA SEXIGA TJEJJEN!!!! dom tre andra är ej värda att nämna sen finns det lite ströfolk som är typ cp med dialekter från skåne, och det orkar man inte. HÖRNPLATS ÄR MKT VIKTIGT FÖR MINA STUDIER OCH FÖR ATT ENS STÅ UT!!!!

Inga kommentarer: