2010-06-12

eheheh åhåhåh dudududu ohohohoh

Känner mig sjuk, det kan bero på 3 saker:
1. Det drastiskt avkapandet av alkoholintag på två dygn
2. Sömnbristen efter 12 timmars nattskift
3. Två dygns svälta och nu stort intag av mat

Skulle tippa på 1 och 3. Såg på tv, nu finns vina maipoh som bib!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! det billiga rövinet som smakar som en bit av guds hår.

Har inatt också försökt strukturera upp en karriärplan, kom fram till att jag ska söka arbete i skåne på Lulekrafts systerverk, ligger i läge med snygg vy över till Danmark, kanske jobba där då 2 år. Bli ingenjör kanske sjöinjengör, flytta till Finland ett tag, leva som alkoholist i 2 år och gifta mig med en blek finne, under den tiden ta igen min förlorade sjötid och därefter jobba i franska rivieran på lyxbåtar, eller bara jobba på kraftvärmeverk whatever. Plan b blir alternativt, gifta mig rik, skilja mig, ta pengarna leva liveee1. Mest sugen på "skilja mig planen".

Inga kommentarer: