2010-05-23

Ska fan sova klockan 8 idag SKÖNT!

jises krist, så trött som jag varit den här helgen har jag nog aldrig varit i mitt liv. Lördagsmorgon då Manne väcker mig runt 10 snåret förstår jag inte vars jag är i säkert 10 sekunder, och när jag väl orkat öppna ögonen skriker solen som ett pistolhot mot pannan, gav opp och somnade om. Hade tydligen däckat på badrummet, och supermannen hade brutit opp dörren och räddat mig *alzheimers light*, det känns att man lever idag med andra ord. Kunde inte hålla mig vaken i väntan på bussen i duggregn idag heller, somnade i busskuren upp till 3 - 4 gånger, och igårkväll då det bjöds på öl och vin tog sömnen mig än en gång, men jag höll ut till 2 innan jag försvann.
Haha vill inte tänka på hur många dygn jag haft dessa sockar på mig!!!!!!!!!11111 äckligt!!! Moodswing, kallsvett, svinsömn, disorientering herrej. och så ska jag arbeta 7 - 15:30, simma en sväng och orka hänga med Isse imorgon.

Glömde köpa rakhyvlar KUKEN!!!! Inte för att jag kan raka bort den extremt ökade hårväxten på ryggen men vafan orka vara såhär lortig, känns som jag är lortisungen i snobben som släpar på en filt i hela serien.

Inga kommentarer: