2010-05-15

mår illa efter megamiddag

Då blir det sista bastubadet och promenaden runt whiskeyfabriken ikväll, imorgon bär det av tillbaka till fittLuleå igen, Luleå är inte så fittigt längre btw. Hektiskt som fan, massor av arbete, bidrag 25:e, lön 27:e asså kommer fan ha 20 papp på kontot fatta 20 jävla papp!!!!!!!!!! Blir mycket bib att fira detta med! Victor kommer på måndag, vet inte hur jag ska orka med att simma, gå hit och dit och sedan vara underhållande, lär ju slockna på två röda, hatar att ha sällskap sent mot kvällen då mina dagar ett tag framöver startar klockan 6 på mornarna. Tobias1 och Tobias2 har utlovat hårda fighter mot helgen, herrejävl, sen ska jag åka neråt mot Ume/Härnösand däremellan, mamma och pappa ska hälsa på, Finlandsresa för shopping av limonad, skiftgång börjar. Jobba 12 timmars nattpass ser jag inte så fram emot.

Javisst Umeå, Skellefteå och Göteborgsresa ska tryckas in på lediga dagar. Lär ju se ut såhär: OOO____oooo000OOO dagen då skolan startar igen. Snart ska jag bli salongs jippi!!! Behövs!!! fortfarande bakis efter gårdagens bravader vid älven.

Inga kommentarer: