2010-03-15

ölhävers

Jävlar vad jag inte har tid med www, irl är bättre, eller är det inte alls. Så sjukt mycket plugg, så jävla långa skoldagar, helt kolsvart i ansiktet och snyter mig svart av slipdam och svetssot. Tenta på fredag.

Detta har hänt:
Fått en ny vän tror jag
Efter jag fått rotmos och fläsklägg och ätit upp mammas kålsoppa ska jag bli vegetarian och föralltid lida av kalciumbrist
Ungar kallade mig topmodel *score*
Köpt klänning
Återbetalningsskyldig 3 lax, rip på det
Återfunnit gamla goda 90-tals hits!!!!!!
Foten är fortfarande av
Missade Betner
Grinade i 90 år med Natalie
Ont i halsen, vet att jag är en gnällig menshagga
Råkade elda i en hanske
Fixat sommarjobb på min praktikplats, fu klassen nästa termin *smartho*

Många bra och dåliga stunder, mest dåliga!

Inga kommentarer: