2010-03-01

drar igång nästa vinyl från typ hjoulioXXXXX

Min morsa var nog en jävla slampa när hon var ung och skitjävla döläcker, fick de vinyler som fanns kvar efter en stor "nu kastar vi allt boys!!!!" varannan vinylplatta har handskrivna hälsningar till morsan "till min älskling från XXX" "till min tjej från XXXX" "min fina ros, med all kärlek XXX" dessa jävla XXXX som inte går att utläsa de olika pojknamnen, på handstilen syns det att det är olika grabbar. Ska också bli slampa, ta betalt i mp3:or, vin och dyra trosor.

I helvete vad jag hatar söndagar och måndagar, tur att de bara är en gång i veckan, ja vafan för mycket men man ska väl härdas inför sin 25 års dag då jag ska dra till mallis och dricka sprit. HEJDÅ FÖR HELVETE FAN VAD JAG HATAR ER; HATAR DEN HÄR DAGEN; ÄR SÅ JÄVLA HUNGRIG HEJDÅ FAN!!!!!!!!!!!!!!

2 kommentarer:

esther linnea sa...

haha så jävla SUR tror du behöver tjejkväll snart alltså höhö!

ronny sa...

Katten: JAG MED!!!!!!!!!!