2009-11-15

my life, uh då tänker jag bara på den där bögrockarn vafan han nu heter

Jävlar vilken drill jag drog just, hade det inte varit så att vätskenivån i toan inte ökade hade jag doppat min hängande rumpa i kiss.

För er som är intresserade av vad jag egentligen gör kommer en update. Imorgon börjar min 3 veckors liaperiod på Lulekraft, vet inte riktigt hur jag ska kunna omvända mig själv från hård pessimist till en glad, ivrig och smart kvinna i sammanhanget men jag vet några punkter jag stressar inför:
1. Vars i helvete på området ligger kontoret? kommer någon gubbe att spana efter mig när jag kommer gåendes imorgonbitti? eller måste jag nu leta upp någon bland de 500 skorstenar och rör som löper omkring i röran där?
2. Hur gör man med lunchen? ska jag ta med en egen rutten lunch? (bryr mig egentligen inte, men man blir ganska outsider om man sitter vid matbordet utan att äta medan alla andra gubbar lunchar).
3. Ska vakna med en god inställning till livet imorgon, fråga och peka på allting "vad är det där? vad gör den där? vad heter det där? varför har man en såndär?"
4. dö, kommer glömma punkt 3 och svimma
5. Btw fan vad jag länktar tills klimakteriet, gud vad skönt att slippa mens, mitt livsmål, gammal inrökt kärring utan mens, gött!

Kan iaf glädas åt de andra klasskamreternas öden imorgon, tänka på att de ska igenomgå samma procedur och jag blir glad när det går dåligt för andra, ok vill inte att det ska gå dåligt men min själ mår bra av att veta att det ganska finns en annan i klassen som vill kräkas och mår sämre än mig.

Äh jävla hora orkar inte tänka, hoppas bara att gubbarna är bra gubbar och inte inskränkta 40talister som bah uuh liten tjej inte kunna veta vad ångpanna är, hejdå.

Har ni sett Glee föressten?
Ska väl kanske starta dagen men några moment som höjer den bra hormonhalten: shitload med cigg, några paracetamol. OBS MEMO!!!!

Inga kommentarer: