2009-11-02

Därför man inte ska hänga med häxor och trollkarlar för de psykar bara en och snor levern då man sover

Irriterad på en sak. Eller vi kan ta det från början. Träffat denhära DA några gånger (vi kallar personen för DA) - antar att alla är utvecklings som läser den här bloggen så därför övertydlig. Typ bara i fyllan, och kanske en gång nykter, MEN DA ringer typ alltid när DA är packad, har snackat med DA två gånger i telefonen, och fått några sms, blabla osv. Det som stör mig skitmycket är att jag inte fattar vafan DA vill för det framgår inte, varför ringa mig aspackad? Vågar DA inte prata med mig nykter? Kan DA inte bara säga rakt ut vafan DA nu vill.

Overall verkar DA vara en person med stark psykisk påverkan på andra oavsett vad DA nu säger eller gör. Haha jag är bara så cool att alla vill vara min kompis, närå men är ju drygt då man hajjar att folk vill vara med en men inte vågar umgås på ett normalt socialt plan (ej packad och cpstörd). Ganska töntigt att fylleringa.

Inga kommentarer: