2008-04-02

Serla, stöd klimatkrisen.

Mamma hade pratat ihop sig med pappa igårkväll så idag fick jag en ny mobil, tack snälla. Blev den här fast en blå, nice, älskar nya nokiamobiler för att man kan sortera allt så jävla bra, mappar, filer, och alla kontakter kan man sortera skitbra, jag är jue verkligen allt vad sortera heter.

Imorgon ska jag och mamma baka bröd, bullar och cupcakes, har inte ritkigt funderat ut vilken sorts cupcakes det ska bli (har min cupcakebok i Luleå = sux), tror jag ska göra något med bär, ekologiska bär. Tycker det är så bra med ekologiska produkter, jag menar varför ska man INTE köpa det? Kostar några kronor mer men är så mycket bättre. Alla borde göra det, och alla borde använda tygkassar (som jag) när man handlar istället för plastkassar. En sak är dock jävligt konstigt, jag förstår inte varför trafikskolor inte använder sig av miljöbilar, när den nu finns i alla möjliga modeller.

Tack och hej från en miljötjej.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Vinho, I hope you enjoy. The address is http://vinho-brasil.blogspot.com. A hug.

Anonym sa...

baby, du borde uppdatera din blogg snart :* miss it.