2008-04-01

Akrylklippt

Malinngullet tog en bild på mig hos Natalie (spenderade helgen där), man ser mitt nyklippa hår lite, har färgat det i en tjusig rödaktig färg också, skitsnyggt!
Håller på att hjälpa pappa med att kärra och rada ved (han sågar och klyver), och kanske, kanske kan jag få en ny mobil för arbetet, 6:an la helt plötsligt av när jag var hos Natalie, så det är verkligen asshole att skriva sms, och eftersom sms i princip är det enda jag använder mobiltelefoner till är det jävligt irriterande.
Appropå mobiler, så hatar jag Ericsson, menyerna är asjobba och telefonerna är fula, och smsdelen är bara dryg. Blir lite sne när man kollar på nya Nokiamobiler så ser dom likadana ut som Ericsson. LG eller Nokia annars får det va.

Tror jag ska börja måla med akrylfärger och grejjer för det är verkligen avkopplande att måla, landa färger, rita streck och prickar, jag kan inte rita överhuvudtaget men man kan göra tavlor som matchar diverse grejjor utan att det ska behöva föreställa något.

1 kommentar:

Anonym sa...

Skaffa råttor! jag var också rätt skeptisk mot gnagare förut men sen började jag läsa massa om råttor på nätet och de är faktiskt riktigt smarta djur :D

ellerhur! den där smoothien är supergod juh! =)